Koffers pakken - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Wiel Booden - WaarBenJij.nu Koffers pakken - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Wiel Booden - WaarBenJij.nu

Koffers pakken

Door: Wiel

Blijf op de hoogte en volg Wiel

23 Februari 2014 | Nederland, Landgraaf

Vandaag gaan we dan op weg. De koffers zijn van de zolder gehaald, de rugzakjes uitgegraven en de gadgets zijn allemaal gecontroleerd, opgeladen en gereedgelegd. Om 13:00 uur heb ik nog een competitiewedstrijd waarna ik Brigitte ga ophalen. Onze zoon heeft zich bereid verklaard ons naar het station te brengen. Met de actiekaartjes voor de trein van een landelijke huishoudwinkel gaan we straks naar Schiphol. Daar nemen we dan de shuttlebus naar ons hotel. Het volgende reisverslag zal dan vanuit Thailand komen.

• 23 Februari 2014 - 09:40

Anjo:

Succes vandaag nog, en een hele fijne vakantie!!

• 23 Februari 2014 - 10:05

Lizette:

Willy Alwine, Brigitte,

Wens jullie een fijne reis , en gezond weer terug ,

• 23 Februari 2014 - 13:21

Marly:

Hallo Alwine, Wiel en Brigitte,
    Ik wens jullie een superfijne en welverdiende vakantie. Heel veel plezier en lekker genieten!
    groetjes, Marly

• 23 Februari 2014 - 13:27

Bianca:

Een hele goede vlucht en ik wens jullie een super leuke vakantie.
    Groetjes Bianca

• 23 Februari 2014 - 21:14

Gertie:

een super leuke vakantie, geniet en heel veel plezier Brigitte en fam. x tot in de Cosy Corner!

Tags: trein